Post by stifdegimarda on Mar 16, 2022 14:30:49 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cafe Panic: Cooking game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cafe Panic: Cooking game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hackspel (obegränsat med ädelstenar) ▞▞▞
▞▞▞ Cafe Panic: Cooking game 2022 version ▞▞▞
Det rör sig inte tillräckligt snabbt för att komma till kunden
Jag älskar det här spelet men designerna av det här spelet gör det svårt att gå till högre nivåer! Men jag har bestämt mig för nu. Ha
Det är fantastiskt. Ett trevligt spel men det är trevligare om det fanns fler liv.
För långsamt 😑😑😑
Jag har haft en fantastisk upplevelse. Jag känner faktiskt pressen som om jag faktiskt jobbar på kaféet. Jag älskar också det faktum att spelet inte är komplicerat. 🙌😍💖👌
Jag uppdaterar min recension från 4stjärnigt till 5stjärnigt, för än så länge älskar jag speluppdateringen, det är inte det som är omöjligt längre, jag tror att jag kommer att rekommendera det här spelet till andra, ärligt talat gillar det mer än att laga matdagbok nu
Jag gillar det här spelet. Vissa av dessa nivåer är utmanande
Roligt spel men sparar inte dina framsteg, även när du är ansluten till Facebook.
För många annonser 🥺
Laddade precis ner det här spelet, och det KOMMER INTE ÖPPNA! Den har fastnat på "städbord" 2/7...WTH?? #AVINSTALLERAT
innan spelet behövde uppdateras, jag njöt av att spela spelet...efter uppdateringen är det längre tid att vänta på token att spela...och innan detta måste livet bara 5 vänta till 10 ....a lite besviken...
Det här spelet väcker mig, jag menar, det är väldigt fantastiskt. Det kan utveckla dina hastighetsfärdigheter och sinne. Men jag har svårt att få diamanter. Jag hoppas att du kan förbättra detta. 😊
Det är för dyrt att uppdatera sakerna 😠
panik är rätt, det här spelet är alldeles för snabbt tempo för mig, gav mig ångest oof
Jag gillar det här spelet så roligt och du måste vara snabb på tårna men det är bra kan spela i timmar nöjd med spelet.
Spelet är väldigt beroendeframkallande och utmanande. Har fastnat för det här spelet och har tråkigt räddat.
Det är enkelt.. Det är roligt.. Mycket beroendeframkallande.. Måste ladda ner...
Trevlig ! Spel men det ger lite tid att göra beställningen
åhhhhh!!!! den här appen tar mycket tid att ladda ner 🙄🌞
Spelet är okej, animationskvaliteten är tilltalande. För mig är dealbreaker överdrivet långsam laddning av skärmar. Dessutom är nivåfullständiga animationer helt onödiga.
Cafe Panic: Cooking game Simulatsioonmängud lzr
Jag skulle vilja ha några annonser för att tjäna extra pengar och ädelstenar och majs
LAYTON’S MYSTERY JOURNEY – Starter Kit სათავგადასავლო wnbu
än så länge har det varit svårt att få tag på den violetta saken 😂 men det är ändå ett bra spel. bara njut.
Älskar appen men när jag uppgraderar eller uppdaterade den här appen tog det alla mina pengar som jag tjänade och fick mig att börja om från början. Inte nöjd och kommer inte spela spelet. Jag har investerat lite pengar i det här spelet och nu är det helt rent. Det är ingen mening. Jag kommer inte spela det längre. Förlåt.
ledsen att säga att spelet är värdelöst. sämsta matlagningsspelet någonsin. stort misstag att installera detta spel. total skörda av, innan ni gjorde ditt såg inte de andra spelen. avinstallera laddar.....
Det här spelet är så roligt
Det är lite tråkigt eftersom varje ny butik hittills (3:e nyss köpt) och de är i princip alla samma som den tidigare.
Spelet är roligt när det fungerar. Jag har haft flera tillfällen där dagen börjar och servitören bara står där, kan inte få den att röra sig. Detta slösar bara maten, eftersom du måste backa och börja om med fler matvaror.
Jättebra till en början. Då blir det för jobbigt. Jag ville bara ha ett fantastiskt spel med tidsslöseri. Om du gillar fånig manik...är det här spelet för dig. Jag behöver bara en busshållplats för att chilla! Det här är det inte (efter LVL 10)
Den här spelsvårigheten är väldigt hög om du inte spenderar några pengar. inte värt att spela
Vissa nivåer är för svåra att vinna
Är i böjarn av spelet och än så länge är det ett roligt och progressivt spel
Hur kan jag tjäna fem tusen mynt för att köpa en ny butik när allt jag tjänar varje dag är 64 mynt? Är sexton, men när jag köper en annan butik kommer jag att vara 28.....på ett trevligt sätt "Jag avskyr det här spelet.
Varför måste vi ha liktornar för att leka? Och tiden för att få tillbaka majspoäng är bara för långsam😞
jag kan inte gå vidare till nästa nivå (nivå 41)😭
Jag kan inte ladda ner den Snälla hjälp mig!!!!!!!!!! Jag behöver det nu, jag har använt alla mina paket men det kan fortfarande inte laddas ner, snälla hjälp
vi kan inte spela det länge... det är väldigt långsamt...
Jag älskar det här spelet! Det är precis vad jag har letat efter. Blev trött på Lumosity Café-spel som du bara kan spela vissa dagar. Det går bra att använda tillbehör för att spela om nivåer, men jag behöver verkligen inte se handledningen varje gång. De är ganska självförklarande. Det bör finnas en hoppa över-knapp. Också några av maskinerna är så nära varandra att det är svårt att klicka på rätt sak.
för många tutorials jag blir tråkig
Saker att uppgradera kostar för mycket. Allt kostar för mycket med lite pengar efter matchen
Älskar verkligen det här spelet! Jag kan spela även offline. Älskar det!
Jag gillar verkligen det här spelet mycket, men när jag slutar med fruktsaker tar spelet slut och jag måste köpa mer, jag gillar inte det, snälla gör det lättare att tjäna dem eller något
Spelet är trevligt men jag slösar mer tid på att vänta på uthållighet än att spela själva spelet. Pengar är långsamma så du kan faktiskt inte mala efter saker, allt behöver ju också ädelstenar för att uppgradera.
Det är omöjligt att avsluta någon uppgift med stjärnor. Tiden är för kort för alla uppgifter. Det blir svårare
Det är bra men för att uppgradera maskinerna måste du använda diamanter, det är väldigt dyrt