Post by stifdegimarda on Mar 16, 2022 14:46:11 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ittle Dew ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ittle Dew IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder för att öka pengar ▞▞▞
▞▞▞ Ittle Dew 2022 version ▞▞▞
Awesome time killer tog mig 7 timmar för 100% komplett
Fick ett felmeddelande efter att jag köpte den och frågade sedan om att installera och kollade min bank och jag insåg att den debiterade mig två gånger hjälp
Jag älskar zelda-spel och spel som zelda. Jag bryr mig inte om hur mycket du tar från det spelet är en vinst. Men det här spelet går smidigt som smör förutom naturligtvis de ständiga krascharna på gs3. Jag kommer att stödja dig bc jag uppskattar spel som detta
Den enda anledningen till att jag tappade en stjärna är att den var kort. Om du gillar Zelda-spel är det här det närmaste du hittar samma pussliga godhet. Utan tvekan är detta ett fantastiskt spel. Mitt största problem med det här spelet är längden. Den är superkort.
Jag måste starta om telefonen om jag överhuvudtaget vill spela spelet. EDIT: Det är värt att påpeka att detta händer när spelet är installerat på SD-kort. Det verkar fungera bra från det interna minnet på en Galaxy S5 men spelet startas hela tiden om på en Galaxy Nexus.
Det här spelet är så bra. Jag spelade det i minst en timme i sträck. Jag har dock stött på några buggar där monsterskinn inte laddas och istället dyker upp som svarta rektanglar. Detta händer också i klippscener ganska ofta. Spelet har också kraschat 4 gånger hittills. Bortsett från glitches och buggar är detta ett bra spel :]
Ittle Dew Kalandjátékok jgjj
Om du letar efter en korsning mellan Link's Awakening och Portal, leta inte längre. Jag älskade Master Cave. Det finns några fantastiska originalpusselelement. Någon har lagt ner mycket arbete på det här.
Det är bra
Jag älskar det här spelet, det är roligt, det har fantastisk grafik och är bra att spela när som helst på dygnet. Men en sak som skulle kunna fixas är att göra rörelserna mer exakta och smidigare.
Bästa spelköpet jag har gjort. Kan avslutas på mindre än 7 timmars spel, helt värt det.
Alldeles för kort. Gör ett annat kapitel eller en ö. Älskade det!
Ittle Dew Macəra bcvw
-Google-inloggning trasig, applikation kraschar -Controller vänster d-pad är felaktigt mappad. (Nexus 7 2013 ipega bluetooth teleskopstyrenhet)
Bra spel, men det är helt klart inte designat för att spelas med pekkontroller. Om du vill spela det här spelet när du är på språng rekommenderar jag Switch-versionen.
Älskar det! Kan inte vänta på Nintendo Switch-släppet!!!
Ittle Dew Macəra bcvw
I allmänhet är det ett bra spel, men väldigt ofta utelämnas vissa bokstäver slumpmässigt när man läser. För er som spelar rollspel för berättelsen har den här nästan ingen berättelse alls. Jag är rädd att om det är vad du letar efter kommer du att bli ganska besviken. När det gäller spelet är det rent och lätt att manövrera. Dpad är lite liten utan justeringsalternativ. Grafiken är ren och tilltalande, skämten är ganska roliga för fans av Zelda-liknande spel. Värt 4 stjärnor med buggfixar.
Ärligt talat ett av de bästa Android-spelen jag någonsin har spelat. Spelplattans kontroller är fantastiska, pusslen är roliga och den spelar ungefär som Zelda. Den enda nackdelen är att det här spelet är ganska kort; det varade mig bara en dag. Men jag rekommenderar fortfarande starkt detta spel.
Brill Zelda esc äventyr med fantastisk grafik och ljud
Och dessutom bedårande. Extrapoäng för att ha en kvinnlig huvudperson som bara är en vanlig tjej (som reser runt på en flotte med en flygande varg...)
Som zelda med lite humor
Ser ut som ett spel. Jag spelar på Nintendo.
Zelda-parodielementet i spelet är på plats. Spelupplägget, eh, inte så mycket. Jag använde de traditionella kontrollerna, och de fungerade bra, men skärmövergångarna var frustrerande långsamma. Cheferna visade brist på finess i kontrollerna. Strid är nästan obefintlig förutom bossarna. Jag dog bara en gång, och det var avsiktligt, förutom cheferna. Pusslen skulle, säger jag, överträffa originalets, till den grad att de vanligtvis är mycket svårare, speciellt utan alla 3 föremålen.
Vissa av uppgifterna är svåra... Skulle gärna vilja ha lite tips... Borde inte behöva Googla allt
Körs lika smidigt på min Note 3 som på PC. Skulle dock ha velat kunna justera D–pad-storleken.
Det var kul, men extremt kort. Jag stötte på några buggar. Jag fastnade i en gräsfläck (som jag var under den). Jag lyckades trycka runt tills jag kom ut. Jag avslutade spelet för snabbt.
Spelet är roligt! Spelet är 3-4 timmars speltid för huvuduppdraget.
Bra musik, fantastiska pussel, minnesvärda bossbråk och kvick dialog. Spelet i sig är inte heller halvdåligt. Jag ska gå och köpa deras andra spel nu för att visa mitt stöd
Bra idé, men... *Dialoghändelser tar för lång tid att ladda, vilket tar bort hela upplevelsen. *Dialoghändelser kraschar spelet halva tiden. *Reglerna saknar flyt och behöver förbättras. Både rörelse och strid känns helt enkelt inte "rätt" (D-pad-stil). *Går VARMT! Bränner upp min telefon mer än något annat spel (Razr Maxx). Nästan ospelbar just nu, kommer att be om återbetalning...
Riktigt kul o beroendeframkallande... Bra gjort och roliga pussel... Skön humor och större än vad man kan tro 5 stjärnor utan problem
kraschar på nästan alla ställen i spelet. moto g. Android kit kat.
Det här spelet är utmärkt. Jag är ett stort fan av zelda. Utvecklarna gjorde ett fantastiskt jobb att göra detta zelda-liknande spel. Rörelsen är lite svår att manövrera men det tar lite att få oss till det.
Jag har redan börjat om helt på grund av denna bugg. Jag flyttar min karaktär genom några träd, men går sedan ner av misstag och fastnar sedan och kan inte röra mig. Jag måste ha undrat utanför scenen. 2:a gången!!! Kan jag öppna spara filen och manuellt skriva om min position för att komma ut? Finns det någon lösning? Någon ny version som kommer att lösa detta problem? Jag vill verkligen inte behöva starta ett tredje spel!
Fortsätter att frysa och stänga även efter avinstallation och ominstallation. Fixa det!
Är lite svår att kontrollera och fingrar blockerar spelets skönhet
Kraschar när du försöker logga in med Google Play på Galaxy S8 Oreo
Detta är ett ganska bra spel med buggar textrutor som inte renderas korrekt. Karaktärer som inte renderas ordentligt och en stor frysning varje gång jag ser vad jag tror är den första chefen. Jag använder en Samsung galaxy s3. Jag hoppas att utvecklaren löser felen.
Bra spel! Det har bra grafik, enkla kontroller och känns som ett Zelda-spel.
Bokstavligen som Zelda. Jag har spelat timmarna hittills (du kan lära ut tiden) det är ganska lätta pussel och väldigt svåra. De är alla genomförbara. Jag var tvungen att leta upp hur man gör en men ändå fantastisk.Jag gjorde samma sak med Zelda. Det är bra eftersom det finns i telefonen. Verkligen värt pengarna för ett fantastiskt spel i Zelda-stil. Det fantastiska spelet ser bra ut känns bra att spela och jag spelade med en trasslig archos-spelknappskontroll XD tog 3 timmar att göra huvuduppdraget (inte gjort bonusfängelsehålan eller de flesta utomhus fängelsehålor) dess ganska förenklade pussel är fortfarande mycket roliga, jag är ledsen att den var så kort men för priset fick jag mycket mer än mina pengar värt
Learn Polish. Speak Polish Ta’lim ynk
utmärkt spel!!
Jag får ett felmeddelande när den är klar med nedladdningen som säger "Kunde inte installera på USB-lagring eller SD-kort" snälla hjälp Redigera: Problem löst genom att avmontera SD-kortet före installationen, spelet fungerar utmärkt nu
Om jag bara kunde spela det här spelet skulle det vara ganska roligt; kraschar dock var 30:e sekund eller så. Kan inte fatta att jag betalade pengar för det.
En sådan fantastisk blandning av strid och pussel med en fantastisk historia! Utmärkt spel i sig.
Men jag önskar verkligen att ni hade tid att lägga i den exploderande flammande motorsågshagelgeväret, jag skulle ha letat efter det så mycket
Mycket potential, men jag har fortfarande inte avslutat spelet. När buggarna köptes första gången kunde jag inte fortsätta spelet - vilket tvingade mig att ta bort och starta om från början.Köpte nyss en ny telefon och tänkte göra ett nytt försök... Fortfarande buggar!!!!! Och jag har S21 Ultra. Utvecklare bryr sig inte om den här, senaste uppdateringen var för 3 år sedan 🤨
Älskade enkelheten och lättheten. Bra humor, förlåtande svårighet. Roligt spel i zelda-stil.